יום ראשון, 15 באפריל 2012

מתנת יומולדת (יפאן בת שנה!)


היום לפני שנה העליתי לראשונה את הבלוג הזה. מאז עברו בשעריו קצת יותר מ-17,000 פעם וזה מרגש אותי ברמות שאין לתאר. המטרה של הבלוג הזה היא להכיר את הבלתי מוכר, לדבר על הבלתי-מדובר, ואם בזכות הבלוג הזה אנשים זכו לשמוע מוזיקה סופר-אזוטרית שאין עליה שום תוצאה בגוגל בעברית- אז עשיתי את שלי, וכמה שיותר אזוטרי יותר טוב. אז תודה רבה לכל מי שהעיף מבט לכאן בשנה האחרונה, ואני מקווה שתמשיכו להציץ כאן. אני מבטיח להמשיך לשפוך אור ולתת את שתי האגורות השחוקות שלי.

לכבוד היומולדת, החלטתי לתת לכם משהו אחר, אפשר לקרוא לזה מתנה מהבלוג. אני תמיד כותב על מה שאחרים עושים, ורציתי לשתף אתכם באי.פי. שהייתי שותף ליצירתו. לפני שנתיים, עוד כשגרתי בירושלים, השתתפתי בפרויקט הגמר של חברי שי דיאמנט, שהיה תלמיד בבית הספר "מוסררה" באותה תקופה. שי, שמנגן באס וגלוקנשפיל והלחין את כל הקטעים, אסף את עבדכם הנאמן על סקסופון אלט ומלודיקה, את חברינו המוכשר כשד רועי פדידה (חבר להקת הכלייזמר אמחיה ומנגן בלהקת "החיים" של ערן רייס) עלי גיטאר, ואת התופיסט הנועז מרק מילבסקי (מרביעיית שירה ז. כרמל ועוד פרויקטים). להרכב הזמני הזה, שנוצר בשביל פרויקט הגמר, שי קרא Frankabilly, הלחמה של פרנק זאפה וביל פריזל עם רוקבילי, שם שבמילה אחת צורר כמה השפעות על המוזיקה. מה שניגנו הוא סוג של פרי-ג'אז-רוק שכזה, עם מבנים סדורים יותר או פחות, כולל קטע אחד שהולחן בצורה גרפית, על גבול האימפרוביזציה החופשית. הקלטנו אי.פי בשם It's Open (ההקלטה בוצעה בלייב וארכה בדיוק שעתיים ושלושים ואחת דקות), הופענו פעמיים, ואז אני עברתי לגבעתיים וכל אחד נפוץ לענייניו הוא. את התוצאה הסופית ניתן עכשיו לשמוע ואף להוריד חינם כאן.



ועוד משהו קטן- למי שתהה בשנה האחרונה לפשר שם הבלוג:


תבלו!

2 תגובות:

  1. מזל טוב נשששששששששששמה! ותמשיך לתת בראש D:
    (מצטער על התגובה הלא אינטיליגנטית, אבל היי, אתה זה שכותב כאן את הפוסטים, אה?)

    השבמחק
  2. מזל טוב!
    כתיבה מצוינת, אני קורא קבוע

    השבמחק